اس ام اس تبریک روز تولد
 
Soniya
بهترین وبلاگ تفریحی

تولدت مبارک خوش آمدی ستاره/بدون که از راه دور هیچ فایده ای نداره/شمعا رو روشن کن و بجام دوتاشو فوت کن/نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن/تو این روز طلایی نگو کمی غم داری/بدون که دیوونه ای به نام ............داری.
(در جای خالی اسم خود را بنویسید)

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
لمس بودنت مبارک


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…
تولدت مبارک…



<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

همراه یک طلوع
در این خجسته یاد
در سالگرد بهاران هستیت
روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد
با صد خلوص
هم آستان دل، خواهم که بمانی
همیشه شاد
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید
فرشته ی من تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت می مونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک . . .

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد
آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ.
نازنینم تولدت مبارک.

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

تولدته میدونم تولدمنم بوده تولد اوناهم بوده هیچی فقط میخاستم بگم تولدت مبارک
<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

تولدت گل زيبا بهار،بر خانواده محترمتان مبارك . ما از تولد شما در اين ماه خوشحاليم . بازم تولدت مبارك باد


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم اما این لحظه همه جملات فرار کردند,همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم سالروز شکفتندمبارک عشق من....


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه ، و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم .


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک !


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم اما این لحظه همه جملات فرار کردند,همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم اولین روز تابستون سالروز شکفتندمبارک عشق من....


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

جان تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

روز ميلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود
هديه سالروزش اين آوا ميشود
عاشقي چون من بي پروا ميشود
در شعر تولد غرق رويا ميشود
اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

روز ميلاد توست و من همچنان در آرزوي لحظه اي هستم که دستانت را بگيرم در چشمانت خيره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگويم تولدت مبارک


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

دوباره روز تولدت رسيد
روزي که غصه سراغم نمياد
روزي که دستاي تنهايي من
بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد
تولدت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس
جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم /امروز روز میلادته /هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک


<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>

 

امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت
سال روز شکفتنت مبارک

<<<---♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥------------------------------♥♥♥♥♥--->>>



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 22 مهر 1391برچسب:, :: 21:32
سارا

درباره وبلاگ


سلام .به وبلاگ من خوش آمدید . امیدوارم بهتون خوش بگذره
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Soniya و آدرس soniya16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 4482
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1